åh mitt rum !! <3333

haha, ja jag gillar mitt nya rum!
det är dock inte riktigt klart än, men de verkar som att de kommer bli väldigt mycket som jag vill ha det!
ska nog köpa det sista imon, eller kanske inte riktigt allt sista men nästan!
vill ni ha en smygtitt ?? okej, jag visar en iaf!



hehe, i like it .... öhm.

men som sagt allt är inte klart än, imon blir det en sväng till ikea bla! har även ett ord som ska skrivas på väggen, kanske en ny spegel, matta, stol osv. min tv står just nu på golvet också, heja!

men ah imon blir det mer fix!

skriver nog mer lite senare idag!

SVAR:
fick en fråga om hur jag kommer hem från skara på lördag! KANSKE bil.
annars gick det en buss 21.50 till skövde sen tåg till göteborg. det borde du hinna! :) ifall du inte har något annat alternativ!
Kram!

puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0