me like.

jag ser att antalet besökare ökat den senaste veckan, förutom förra fredan då det alltid är mindre på fredagar. men iaf, jag gillar det, hoppas ni stannar ni som verkar vara "nya" ! :)
alltid kul när statistiken går uppåt !
men matchen förlorade vi med 2 bollar, tycker endå vi spelade bra !
men nu är jag såhääääär trött.
redan borstat mina tänder och sånt så om en timma när BB börjar ska jag bara gosa ner mig i sängen sen kan jag somna gött , yeay.
imorgon skulle jag egentligen haft sovmorgon men nej så blir det inte för ska på museeum som sagt !

men vid 22 kommer bild 14 !! checka in då igen vettja .
annars hörs vi imon mina vänner.


har dåligt med bilder men denna är ifrån i lördags :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0