halihallå

ehm , fråga mig inte :)
men direkt efter skolan drog jag och johanna till sportlife för att sola, jag ääälskar det, så galet skönt !
sen har jag inte gjort så mycket, somnade lite förut, hehe.
jag hör själv hur tråkigt jag låter hela tiden ..... men det är så just nu ! sen är jag egentligen helt cp men det visar jag bara inte .... ibland kan mina vänner råka ut för mina små cp ryck men oftast är dom inte såååå farliga :) jag är ju ganska snäll endå !
men jag tycker det är så galet skönt med helg !!!!! taggad till 10000 !!!, imorgon är det två matcher på dagen, sen hem till Anna på eftermiddagen och vara där hela(iaf halva) natten ! yeay !
och tagga en hel dag i Borås på söndag, fuck yeeeah ! hihih ;$
okej, I GIVE UP !

 
världens bästa Emma och min hand förra nyår ! ofc är min hand den brunaste(gulaste) ! och ja det är sant .... ;o lång naglar hade jag också ... buhu !

puss

Kommentarer
Postat av: emmis

Saknar dig för mycket....

2011-04-03 @ 13:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0