godnatt


nu säger jag och sandra godnatt , yeay :D
dock ska vi inte sova än, höhö
jag och johanna åt aaaap gott förut, en bufé eller hur det stavas som ligger i nordstan, gaalet gott !
sen kollade vi runt lite, skämde ut oss totalt inne på elgiganten .. herre .. folk trodde typ vi va blåsta :(
men ah sen drog vi hem, sandra kom hit, våra päron åkte .
sen drog vi upp till torget, köpte maaassa gott ! sen drog vi hem lämna grejerna sen gick vi till skolan som ligger precis där jag bor, där va ceasar, rodi, pontus och jakob, hängde där ett tag, ingen aning hur länge ;o
men sen drog vi hemåt igen, kollade BB bla
sen dess har jag bara duschat typ, och druckit cola, hihi. nä men ah.

PUSSAR FRÅN OSS ! yeay

Kommentarer
Postat av: Alice

Fin blogg! :)

2011-04-25 @ 11:49:51
URL: http://smilyalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0