fredagkväll

sitter just nu i min säng, är helt slut efter en lång dag som innehöll en match , åkte upp till lysekil med en trupp på 8 pers mot ett lysekil med 16 !! spelade jämnt hela tiden men förlorade tillslut med 4 , men vad gör man :)
jag ska snart dra ner till min kära pappa, mamma tog examen igår så hon är ute och firar de så det är bara jag och pappa hemma !
ska sova direkt efter BB idag tror jag , fast det är fredag, men jag är så galet slut och ska upp TIDIGT imon, tidigare än nånsin typ, okej inte riktigt men nästa, Anna ska ju söka till idol imon och ska med henne dit !
men jag bloggar antagligen ifrån kön imon ;)


har inga bilder så skickar med en gaaalet tuff bild på mig och johanna från bussresan till borås förra helgen ! mitt huvud håller typ på att ramla av ... haha !

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0