......

sorry för det USLA bloggandet !!! verkligen .....
igår hade jag verkligen INGEN ork ... kort skoldag som innehöll glöstorpsloppet på 7 km ungefär ... döda mig ! haha, sen drog jag hem och duscha sen vidare till stan med Johanna där vi va några timmar, köpte bla bikini och ett par short, höga short till och med !!!! det trodde jag aldrig ... men ja hoppas det inte ser för wierd ut, är lite ovan ....
men har på mig dom just nu och ska snart dra till stan med Anna ! hon skulle kolla på något tror jag sen blir det fika, massa mys.
men jag ska skärpa mig, jag lovar ! ikväll kommer fam thorsson hit btw.
men ah, annars är mitt liv ganska tråkigt just nu !!
denna veckan som kommer är som vanligt mån - ons, torsdag är det NP i matte , yeay vad jag längtar .... sen på fredag har vi studiedag = ledig !! älska. sen på lördag är det SM finalerna i handboll, ofc kommer jag att vara där, vad annars ! haha ! någon dag nästa helg kommer även Becca och hennes mamma hit, mys :)

nä nu ska jag sluta babbla !


jag vet att jag ser typ förvånad ut ....

pussar i massor

Kommentarer
Postat av: LärMigTeckna

Hej! Sugen på lite tävlingar?



Veckans Blogg. Den slutar idag, söndag :) direktlänk till veckans blogg: http://larmigteckna.blogg.se/2011/april/veckans-blogg-3.html



Vinn ett porträtt av mig. Direktlänk: http://larmigteckna.blogg.se/2011/april/tavling.html



Om detta inte föll dig i smaken, så ber jag om ursäkt ^^

2011-05-01 @ 12:00:50
URL: http://larmigteckna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0