ska skärpa mig !

jag skaa !
i lördags kom jag hem rätt sent
sen igår kom min moster med man och min kära mormor hit för lite fika, görs varje år på första advent , som det var igår, mycket mysigt
dock brukar min bror och iaf någon av mina två kusiner vara med men i år var det bara jag, man känner sig väldigt liten ibland när alla stora kusiner åker iväg, inte många som är "hemma" .
antar att min tur kommer ;)

men sen iaf åkte jag och pappa och fixade gymkort till mig, underbart, kommer bli träningsnarkoman med becca ... hon har ju redan börjat träna för fullt så ligger lite efter, men det är kul!
åkte in till stan efter det och träffade becca där, gick runt lite sen fikade vi på vårat ställe, ecspresso house inne på NK, stavade säkert fel och sånt också men orkar tyvärr inte kolla upp det !
det är mysigt iaf, alltid mycket folk dock, men så länge man har trevligt sällskap gör det ingenting!


liten rolig grej mig och rebecca emellan, får se om ni får veta mer ;)

idag har det ju varit skola då
DET ÄR SÅ KALLT PÅ VÅRAN SKOLA SÅ DET ÄR INTE SANT ! det är högst 10 grader , ärligt, och man får inte sitta still och jobba i skolan när det är mindre än 19 !? hoppas vi blir hemskickade resten av veckan ... nä men det är inte okej, nästan ALLA elever och en del lärare går runt med jackor liksom, tror man ska frysa röven av sig när man sätter sig på stolarna och kan knappt hålla pennan i handen för handen blir så kall ? INTE OKEJ !
men sen har jag vart hemma och kollade bla
förkväll där underbara Eric var med idag, det släpptes ju också att han ska vara med i Melodifestivalen 2011, det är ju bara underbart ! :)
sen ung och bortskämd & pensionärsjävlar, samma visa varje måndag men det är gött ;)
fick även en svenska uppsats klar och inskickad, skööönt!


han är rätt söt den dära Eric, haha veeeet ja är hopplös men man kan ju inte undgå dessa ögon !? ..

hörs imorgon !!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0