mörkt

ja här var det mörkt, men orkar inte gå upp ur sängen o tända, är endå helt slut så det syns nog också, haha :)
träningen var okej tycker jag, inte för jobbig men endå inte jätte långtråkigt som det kan bli när man tränar i 2 h på plan, men på lördag och söndag spelar vi våran egna cup, broccoli cup, får väll se hur det går , har två lag, så väll kul om det går bra för ett, det är två jämna och då vet man aldrig :)
nu har jag duschat och lite sånt, american pie 2 på 6an nu, inte sett från början men kollar endå, efteråt är det paradise hotel, det ska jag se ! ;)
ska inte tråka ut er.


just nu.

hörs imorgon då jag ska till stan med Rebecca, mys :)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0