MINNEN !

ligger här och kan inte sova, kollar igenom massa bilder så här kommer lite sommar minnen :)


typ första dagen i år det var sol på riktigt :) i våras


beach handboll i kära helsingborg i början av sommaren nån gång


det ser mer barnförbjudet ut än vad det är kan ja ju säga ! men shit va brun man va, detta va endå i början av sommaren :/


underbara IFK matcher med linn <3


underbar dag i Götene med Rebecca, (Eric)


Hunnebostrand med Rebecca,(Eric)


underbar sommar med Sandra <3


beach handboll i Åhus !


sommar i Göteborg (L)


slutar med en bild från helgen i Malmö med Rebecca, vilket också var ett slags slut på min sommar :)

ska väll ta och försöka mig på det där med att sova, matcher imon och vill helst inte somna på bänken.

hörs imorgon när jag vaknar, om jag hinner, annars blir det mobilblogg, fast det blir det mellan matcher endå .

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0