godnatt

ska nog ta och försöka sova nu
börjar faktiskt bli lite trött, känns som jag hunnit med en del idag, men endå inte
men sen om idol så är jag nööööööjd, det har jag att säga, aldrig riktigt gillat linnea, liiiite för mycket för min smak tror jag, men de tre jag får se live nästa vecka är grymma ju, Jay är bara allmänt ball liksom, Olle har jag gillat från början och Minnah är lätt bästa tjejen, daniel eller weise hade gärna fått vara med också men alla kan inte vara kvar, dock tror jag endå dom kommer vara där !? alla verkar vara där på alla ställen så det är najs endå.
det verkar endå vara många som ska till samma gymnasium som mig imorgon, det är kul ! trodde inte ja skulle känna någon , men är säkert ennu fler.


bjuder på en halvgammal skev bild !

hoppas jag hinner blogga imorgon

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0