!!

inte bloggat på några dagar nu ! dåligt av mig men det blir ju så.
som jag alltid skriver men endå
kom hem nu iaf
efter skolan åkte jag direkt in till stan och träffade mamma för hon pluggar där
så vi har gått runt o shoppat lite, kommer bilder i nästa inlägg på det jag köpte sen köpte vi lite julklappar och sånt
om 10 min är det idol också, hejja Jaaay ! haha.
nästa vecka är ju jag och Rebecca där , både torsdag och fredag, underbart
sen planerar vi lite om en helg till sthlm, inget bestämt än så ska inte säga för mycket !
men imorgon kanske det kommer ett inlägg på morgonen, ska nämligen till ett gymnasium och kolla imorgon kl. 10, sen vid 5 ska vi vara i trollhättan hos kusinerna, årliga träffen, förr var det mer pyssel och lite sådant, men nu är vi bara 3 st under 18, jag är näst yngst , och många är inte ens i sverige så blir inte lika många som vi alltid var när alla va små, julmiddag är det mest nu ;)
men klart att vi alltid har kul !
men nu blir det nästan fööör långt !


Johanna och jag, grymt tufft !


från i onsdags

hörs nog efter idol

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0