!!

jag är nog för trött nu för tiden, men det kommer bli bättre
idag hade jag ingen träning så kunde ta det lugnt o somna i soffan efter praon, vilket jag inte hann igår eftersom det var träning så somnade ovanligt tididgt igår, har inte riktigt tid med data så mycket då.
men nu är det bara två dagar kvar på praon så hoppas jag blir lite piggare sen :)
kollade på fotbollen, sverige - tyskland precis, tråkig match så har inte så mycket att säga
men jag längtar till början av december kan jag ju säga, 2 - 4 dec hoppas jag på bra dagar ;) sen är det jul , nyår och jag fyller år på nästan en månad, underbart !
men imorgon , om jag inte slutar försent, ska jag se om jag kan blogga !
sen fredag blir det nog blogg ! helgen också, har två matcher men det finns tid över.



puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0