skolan igen

ah var ju ledig igår, johanna kom som jag skrev, vi gjorde typ ingenting sen skulle vi dra ut , då ringde mattis och philip så gick och mötte dom så luffa vi typ, sen kom ceasar också, så drog vio till nån äcklig husvagn dom hittat innan, asså fy de va inte mys alls haha, helt öde står den uta i typ skogen men det finns typ allt i den och det känns nästan som nån bor där fast väldigt stökigt och äcklig haha aja. sen drog vi hem vid typ halv 8, kollade Andra Avenyn som var sista avsnitten igår :( , men det slutade väldigt bra tycker jag, för er som förstår och kollat så var det bra att det inte var kim som våldtog liv, och markus blev ju läskig efter vad han gjorde nu mot nathalie elr va hon heter och de va ju han som våldtog liv, och greger hahaha, bra men kitty och hennes dotter, synd om hamsa som måste följa efter hästen överallt, bra med ulla och hennes jobb, bra att rasmus får ta hand om sitt barn och katarina hamna typ på psykhem, det SÄMSTA va att tony åkte in, och kim och liv blev tsm var grymt bra hahah han är sååå söt (a)
men nu ska jag inte skriva mer om det haha.
ska på IFK - AIK kl 7, göööööööttt, vinst vafan :( .... har ju träning idag, elr ah ja har nu inte det för den va inställd, bra för då behöver ja inte tänka över match elr träning ;*
men nu ska jag inte skriva mer, är jag glad efter matchen blire nog ett inlägg :)

pussar

(orkar inte läsa igenom inlägget, haha, så blev det några stavfel får ni förstå endå ;*)


Kommentarer
Postat av: Stine Cathrine

Sv; Takk i lige måde : )

2010-05-06 @ 21:39:25
URL: http://tiinkerbell.blogg.no/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0