så göra vi när vi KROSSAR aik !

aaahhhhh, det är för gött ! underbart helt enkelt, blåvitt spelade bra idag, jag tycker det va grymt bra jämfört med de senaste, nu ska det ba hålla i sig, och det var förjävla, förlåt, gött att vinna över aik, spc med så mkt, ni ska ba veta för er som inte var där vilken känsla det är asså, åh det är kärlek asså, och det gick inte så bra för våran söder och det gjorde både mig och linn lite ledsna haha, men sen fick ahn göra ett mål och det var sjukt skönt känner jag ;)

men nu blir det den vanliga, oavsett vinst eller ej, komma hem, ta något lätt att äta, vänta på sporten kl 10 , sitta med stort leende på läpparna som idag, eller se ba arg ut, sen upp och duscha, kolla runt på datan om allt jag kan hitta från matchen som på ifks hemsida, sen somna grymt skönt som jag kommer göra idag, sen upp fort när jag vaknar, ner och läsa om matchen i tidningen, spelar ingen roll hur det gått i matchen, alltid samma sak, bara att när det är vinst gör jag allt med leende på läpparna och mycket mer energi haha.

nej men detta är ju verkligen skönt, imon ska ja ba va i skolan en halv dag, sen på typ eftermiddagen åker vi med laget till lysekil och spelar en cup där, haha kommer säkert inte gå spc bra för oss men man ska vara posetiv ;) kommer komma bloggar som jag lägger upp via mobilen så kanske inte blir så roliga men det är alltid nåt :)
nej nu ska jag kolla tv och sen sova.


inte bild från idag, men favoriterna !


kärleken är blå och vit <3

pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0