oj

oj, vad dålig uppdatering det varit de senaste dagarna ! dåligt av mig, men jag vet inte vf det har ba inte blivit så att jag skrivit något.
minns inte ens när det var senast ja skrev, torsdags kanske ? aja, då var det iaf friidrottsdag och det gick bara bra, förutom att det började regna i slutet, men men, sen var det ju blåvitt match, och de flesta vet la redan att dom förlora med 2 - 0, men .. i både medgång och sorg!<3
och igår hade vi först sovmorgon för gympan va inställd, sen hade vi en lektion där vi hade fysik prov, skiiit tråkigt men tror endå det gick hyffsat bra, och hade även en matte diagnos som vi hade när vi åkte till danmark egentligen, sen åt vi ju sen var det glöstorpsloppet, tråkigt är det haha, och förra året var det ju varmt då, hade vattenkrig och allt, men igår va det ba kallt ute och jobbigt typ, men sen sluta vi så slutade tidigare, sen va ja ba hemma och tog de lugnt, eller nej jag och pappa åkte in och köpte present till mamma eftersom hon fyller år idag, grattis till henne! sen gick jag ut vid efter 7 nångång tror jag ? aja, det slutade iaf regna precis när jag gick sen börja det intee på hela kvällen, skönt, träffa iaf johanna och fredrika så drog vi bort och träffa några andra där dom skulle grilla och sånt, sen kom lite till folk som skulle komma, mys kväll och tackar alla som var där för den ! <3
ja, nu ska jag städa mitt rum lite, gjorde ju det senast igår !? asså seriöst det blir stökigt igen på typ en timma :( men mormor och lite sånt folk kommer om typ en timma så måste fixa innan det, men nej nu ska jag inte skriva mer, kanske skriver ikväll :)

pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0