IFK - gais, känslor för blåvit

ja det var ju derby igå, SJÄLVKLART var jag där, känner faktist inte för att kommentera matchen spc mkt, orkar liksom inte tjatet som blir efter varje match överallt, men eftersom mitt hjärta brinner för blåvit är det bara blåvits fördelar jag VILL se, målet som var mål liskom ? ;s men emot det skulle ju gais haft straff, så är det bara, men vi hade några grymt bra lägen i första, gais hade ett, som våran grymma målvakt rädda, visst det var dåligt av gais spelaren men våran målvakt ÄR faktist bra, sen fick vi inte riktigt till det i andra, det gör ont i mig då, precis som när det inte går så bra för söder, det GÖR ont, bokstavligen, jag undrar, ite för att vara sån, men hur många av min kompisar och andra som har sådana känslor för sitt lag, känns som att vissa inte bryr sig hur det går men ifk är alltid kul att hacka på när det går dåligt för dom ? håll koll på erat egna lag ist, ifk hatare kan kalla det vad ni vill, jag kallar det äkta kärlek ! <3 hela hjärtat för blåvit ! (L)
på torsdag är det hemma match igen, ska gå med johanna .. som förövrigt är öisare, men hon måste ju också få uppleva en riktigt allsvensk match nån gång, med stor klack och riktig pubik liskom ;) haha nej men det blir bra, och det är bara för att linn åker till grekland då .. fusk är det !
men hon får ha det så bra och heja på våra änglar på flyget eller i grekland ! <3


Tobias hysén, jag och Pontus Wernbloom, <3
alla ifkare där ute vet att det är två betydelse fulla spelare, wernbloom är spelaren vi saknar denna säsong,<3

pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0