idag

idag började vi efter 9 nån gång inne i stan, eller ah utanför konstmuseet på avenyn, va där inte så länge kändes det som iaf, sen fick vi äta i stan sååklart blev det donken haha, men vi hade nån timma på oss sen tillbaka till skolan , hade en tråkig NO lektion sen var min sista lektion inställd så sluta typ en timma tidigare, var la skönt, men sen hem, skriva på ett teknik arbete, träna, det va go träning idag tkr jag, inte lätt men inte för jobbig, skönt helt enkelt, sen hem duscha mm. och nu har jag skrivit det sista på tekniken typ, göööööött.
men imon är det ju sista dan i skolan denna veckan , underbart, får la se vad som händer efter skolan :)
nu ska jag inte skriva mer, sorry för dålig uppdatering ba, ska skärpa mig, johanna blir sur på mig annars .. :(

pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0