trött

ja usch va varmt de är , nej '! ska inte klaga, men är typ trött och väldigt varm, det är väldigt varmt i mitt rum känner jag !
sorry för att jag inte bloggade igår kväll, orkade helt enkelt inte (a)
men igår, oj vad gjorde vi igår .. just det, va ju i stan och det, sen drog vi hem till sandra, gjorde typ inget spc i en timma eller nåt, sen träffa vi jesper hennes kille, låna hans mobbe, hihi, åkte och köpte godis i nån godis affär sen coop och köpte dricka, chips och lite sånt, mums.
sen träffa vi jesper en snabbis igen sen gick vi hem till sandra och tjocka oss hela natten, mysigt !

så idag va de riktigt segt att gå upp men sandra typ tvinga mig att göra mig iordning till slut.
iaf vi åkte till sannegård där vi låg och sola/bada några timmar innan vi gick hem till sandra igen och gjorde tacos, gott ! sen åkte vi hem till mig och nu har vi varit här ett tag.
mitt rum kokar över :(
står saker som är min brors här också för dom ska göra om hans rum -.- trångt kommer de bli inatt men haha mysigt ;*
aja , sandra tyo ba "jag är trött .." la sig ner i min säng och jag tror hon sover nu ! haha söt .

bilder ifrån förut :





haha sjukt mobbat ! men ah mer bilder finns @ facebook

ha d !
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0