tränat

hallå där, tänkte uppdatera efter jag hade vart och klippt mig, men hade så lite tid innan träningen så hann inte, sorry för det.
nu sitter jag typ och väntar på tiden, okej inte riktigt, har ätit, duschat mm. ska platta mitt hår typ nu så är det platt inför imon, kommer inte orka platta det så noga innan vi åker in till stan, ska inte spela förens 16.40 om jag inte minns fel så ska åka in vid 12 och kolla lite andra matcher och ba ta de lugnt, as najs !
igår kväll kollade jag film och sånt sen va ja endå inte trött så va inne på datan men blev tråkigt så låg typ ba och försökte sova en timma eller något, men blir la så, kommer va trött varje kväll nu antagligen, cuper, spc partille blir man rätt trött av, mycket roligt ! haha får se om vi går på discot iår som vi gjorde några år förut , lite roligt att gå med alla tjejer sådär ! :)
och det verkar inte som tränarna satsar, iaf inte på ett spc lag eftersom det är två "jämna" (då det kan gå hur som helst i vårat lag) så dom kan inte ha nåt att skylla på för att vi inte ska få gå, fuck morgonmatcher :) haha aja. vi går iaf inte på invigningen ikväll, inte så jätteroligt när man vart på den några ggr, typ samma varje år.
ikväll blir det nog film igen, mamma mia ? funderar på det, så bra !
igår såg jag G som i gemenskap, gammal film men gillar den ! hihi ..

eric saade på SVT 1 kl 20.00 också, haha har inget för mig så missar jag inte (a) nörd ...


haha ser ut som jag tappat hår eller nåt ? G och Mamma mia iaf.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0