shiiit

haha sommar och allt, började bli sugen på att blogga igen, typiskt, tröttnar ju så lätt verkar det som, men ska la skärpa mig, det är kul ibland (a)
haha, men ja ny header fick det bli, lite fail tycker jag men får duga, gillade inte den andra längre, och eftersom det typ va 100 årsen ja blogga senast har det hänr väldigt mycket så tror inte jag ska skriva allting, haha vet endå inte riktigt vad som har hänt.
ska inte skriva så långt men kan endå berätta om min senaste vecka eftersom det hände rätt så mycket då typ, eller ah ganska :)

förra fredagen åkte vi till varberg, johannas husvagn, firade midsommar där, mysigt mysigt! kom hem igen lördag eftermiddag typ, minns inte om jag gjorde nånting på lördag kväll men det känns som det , aja.
söndag var det blåvitt match, svenska cupen, sjuuukt spännande match, låg under med 3-1 efter 20 min typ, samma när det var en kvart kvar, slut står det 3-3, förlängningen blir det 4-3 i baken när det är typ en minut kvar, segt. men saknat matcherna så det va gött.
måndag, sov hos sandra söndag-måndag, upp vid halv 7 och in till centralen, träffade becca och sofia, så åkte vi till skara sommarland hehe, mys.
tisdag åkte jag och becca 3 timmar tåg och buss till götene haha, allsång grej där i berts nya äventyrsland typ, eric saade var där därför vi åkte dit men va skönt och riktigt kul att åka iväg kände jag, vann även att träffa eric bakom scenen efteråt, så kan det gå.
onsdag , slapp dag men på kvällen gick jag på bio med linn, sex and the city 2, as bra, trodde den började 20.30 men var visst 18.00 , men prata med dom där så fick biljetter till 21.15 ist så det var bra ! sov hos linn sen.
torsdag åkte jag och becca till hunnebostrand, sjukt gött väder var det, men åkte dit för eric saade's sommarturne var där, grym är det, andra gången vi är på den men de är gött, han tar upp en tjej varje gång under en viss låt, haha ops det fick visst jag göra denna gången, haha, roligt roligt.
fredag var det dax för bio igen med linn, twilight filmen eclips, sååå sjukt bra ! jag dör.
lördag riktigt varm dag, närmare 30 grader tror jag det var, var i sannegård med sandra och sola och bada, underbart gött ! sen sov jag hos becca.
söndag åkte till båstad, invigning av tennisveckan, haha undra varför ? jo eric såklart, förvånad ? nej ..! becca åker typ med för erik, JA med K, alltså inte eric saade, utan hans turneledare, förövrigt riktigt snygg, HAHA, men han var inte med idag så va lite tråkigt för becca tycker jag, men eric är inte fel , enligt mig alltså haha ! han blöev lite förvånad över att se oss där också, haha kommentar ifrån honom: "är du här också ? ser man dig överallt nu?" haha ojdå (a) nä men de va kul och härligt väder vare också !

bilder


sne men johanna i varberg

jag och linn på matchen

i götene, min axel i hörnet, kände inte för bilden där vi båda syns haha !

i hunnebostrand haha

bilder ifrån det andra har jag inte <3

idag är det ju måndag och har vart med sandra i stan, köpte två linnen, kan lägga upp bild senare, ska nog ut och springa snart, döda mig ! men på onsdag börjar partille cup, underbart har längtat sönder !

puss


Kommentarer
Postat av: Tant

Hur många gånger har du sett han egentligen :)?

2010-09-18 @ 08:25:24
URL: http://intetantigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0