ojdå

har inte hunnit eller ba glömt uppdatera så mycket idag, imorse hann jag inte eftersom vi skulle åka rätt så tidigt, sorry för det, sen när ja kom hem va ja trött, ville duscha äta och sånt sen har de inte riktigt blviit av bara, men nu så :)

idag va kul haha, vart på heden typ hela dan, soft, förlora första matchen tyvärr men usch gillade inte dom vi mötte hahah ! sen andra matchen blev det lika, kunde lika gärna vunnit, men hade inte spelat någon roll, lika eller vinst hade gjort så vi kom 4 i gruppen, så spelar inte förens 14.20 imorgon, hade vi förlorat hade va vart vid 9, segt ! men ska endå in vid 8 med johanna och jeffe, jeffe och det andra lgaet spelar då så ska kolla :)
hoppas dom vinner och inte åker ut så tidigt .
kollar la andra matcher på heden där imellan också sen ska vi spela på guldheden.

match imon, 14.20 guldheden 6, vinner vi är det 19.00 på guldheden 5

vinner vi dom är det spel på heden sen final på valhalla på söndag, haha satsar på det ffs !
ja har väll inte så mycker mer att säga om idag och så, brönt mina kinder :( haha oskönt ! hoppas ja inte är lika röd om kinderna imon haha, men hoppas fortfarande att solen är framme , underbart är det !
nu ska ja inte tråka ut er mer


hahah handikap bild, men den bästa av dom på mig kan ja lova haha ! därimot va dom värsta bilder överlag inte på mig HAHAHAHHAHAHA, aja, ser rätt brun ut endå (a) kanske ba jämfört me hon andra .. haha

puss

btw. bilden är ifrån Rebecca Honnér @ facebook.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0