lysekil

ja åkte ju till lysekil idag, visste att det inte skulle bli något eric överhuvudtaget men vi åkte ju dit för att äta och sånt , ha det lite mysigt bara.
men när vi står i kö för att åka på färjan så säger jag lite på skoj:

"haha det skulle vara kul endå att åka på samma färja som eric och dom."

för visste ju att nångång skulle dom också åka över där , men så går jag och sandra ur bilden till en liten kiosk typ, jag ba, "SANDRA, det kan vara eric's turnebuss som står där !" för har sett den förut, så ur den minibussen kommer en va eric's dansare !! haha, trodde nästan jag skulle dö ! men ah han typ inte kollade lite när vi satt där, iofs kollade vi nog en del också men endå, sen på färjan går jag och sandra ut för tråkigt att sitta i bilden, så vi går runt en stor fet lastbild och precis på andra sidan står erik (turneledaren) utanför deras turnebuss, och sandra glor in och ba eric va där ! haha, men vi ska förbi och sätter oss typ en bit bort där man kan sitta, sen påvägen tillbaka måste vi gå förbi igen, han dansaren vi såg innan typ glodde sönder när vi gick förbi turnebussen och eriK satt på motorhuven eller va det heter och typ nicka, så ja ba, "hej ;)" haha .

men senare i lysekil när vi letar efter resturang och parkering ser vi den lite snabbt igen,
men sen när vi går in på en resturang där ser man en stor sån tygsak hänga där inne med eric på och så går dansarna och erik runt där, trodde jag skulle skämas ihjäl ett tag där !
men vi satt där utanför och vänta på maten så började dom soundcheka så jag och sandra ställde oss typ vid dörren och kolla lite, några riktigt töntiga killar stod bakom shit asså !
aja sen gick iaf alla dom runt där på resturangen så såg ju både eric,eriK och alla dom andra några gånger, höll på att krocka med båda en av dom som spelar gitarr och en dansare vid toaletterna haha !

ah det blev iaf lite lyckat endå ^^ lite långt blev det här men försökte skriva så lite som möjligt ;o
bilder:


haha en mygga va ute efter mig inatt så när vi tände lampan fick den inte leva mer :)

fan va de regan imorse ! i lysekil sen va de endå ganska fint :)

haha man ser inte så bra men eric i vit hatt ;)

lysekil

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0