laxbutiken och uddevalla

vid ett åkte vi och hämtade mormor sen åkte vi till laxbutiken, en laxresturang i ljungskile, träffade farmor&farfar där, åt mycket gott !
sen åkte vi hem till farmor&farfar som bor i uddevalla, så mysigt ! älskar att vara där, känns så långt bort ifrån allting, det är det också iofs bara ängar runt omkring typ, underbart !
vi åt lite tårta och drack kaffe haha(dock alla utom jag), hatar kaffe usch !
sen var vi där nån timme så har vart hemma ett tag nu.

imorgon är det blåvitt match och på söndag åker vi till åhus och spelar beatch handboll, kommer hem på onsdag igen :)


åh, vet inte hur många gånger jag,bror och kusiner sprungit runt här och lekt på sommrarna när vi va små!

havet där borta , hehe.

vita&röda vinbär, mums, när jag bara va några år gick jag alltid runt i farmors land och åt upp alla jordgubbar och en massa vinbär !

lööööööv it !

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0