JAAAA

ja men fyfan vad gött det är !!!
BRA spelade vi också, det va la spelmessigt ganska jämnt mestadels men vi hade endå övertaget bilket syntes i målen 3 - 0 (!!) , marcus sandberg den nya målvakten efter som våran kära christensen flyttat tillbaka till danmark, spelade grymt bra endå, hans första allsvenska match och allt, hysén gjorde mål igen och ja allt var bara för bra ! FÖRUTOM att söder typ skada sig, nära till tårar ffs när han låg och typ rulla för han hade så ont, fick tillbaka blickar på bilder ifrån när han slet sönder korsbandet i en U-landslags match för ett årsen eller något sånt, men det var foten efter en jävlig stämpling eller något liknande, hoppas han inte blir borta !
nä men livet leker la :D hahaa nej men det är helt fucking underbart, ursäkta mina ord val men jag är GLAD !! woohoo !

imon drar vi till åhus ju ! hemma på onsdag och då blire nog lite Gothia tittande, men sandra tror jag ! :)


hade sjukt bråttom till bussen haha ! som va typ 5 min förtidig också -.-

söta linn påväg till ullevi

haha ser helt wierd ut men ah bjuder, btw. vet inte hur många mc flurry ja ätit i sommar, såååå gott ! :D haha

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0