inte trött

 det som är bra/dåligt med sommarlov ibland är att man inte kan sova på natten, just nu sitter eller halvligger jag och lyssnar på musik och löjlar mig lite med paulina haha, sjukaste ! lagen har kommit nu så vet när ja ska spela och sånt nu, synd att ja inte kom i samma lag som paulina tkr jag ! :( och sen kan man alltid ha lite andra åsikter om lag/tränare mm, men det tar jag inte här utan det får diskuteras i mitt huvud, okej det där lät bara konstigt ? haha , aja detta är bara segt att sitta här, inte så många som är så mycket till underhållning vid den här tiden ? och det kommer säkert ta ett tag innan jag somnar också.
men ska klippa mig strax efter 1 imon, sen vid 10 i 4 tror jag är det träning, fick man också reda på för några timmar sen (y) men de e väll kul, hoppas de inte blir något jobbigt bara haha !
men ska inte tråka ut er mer, hörs .


haha här var det mörkt, men bättre än inget. just nu iaf !

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0