film

börjar bli trött nu och har typ ont i huvudet, tror jag ska stänga av datan nu, ska iaf kolla en film, kalle och chokladfabriken tror jag haha, sett den tusen gången men den blir man ju lite glad av , vet inte om jag kommer orka kolla hela endå.
ska upp vid halv 11 imon, vara på backa plan 12 och hoppa på sandras buss som idag, men ska inte till heden ju utan byta nånstans där vi ska träffa amanda sen till överås.
matcher imon:

Överås 5 14.20 & Överås 5 18.25

back to heden på fredag, gött !
nu ska ja kolla film och hoppas jag vaknar piggare och utan ont i huvudet imon !


yes sämsta bilder I know, men det är mörkt för det första, och blir tråkigt med för lite bilder så, here you go.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0