duktig

haha jätteduktig är jag, har duschat för ett tag sen, och ätit och så, men innan det gick ja med pappa ut och sprang ! senast vi sprang var en och en halv vecka sen, och det kändes faktist bättre nu, har levt nyttigt sen dess tycker jag, har aldrig hänt förut men nu börjar jag få ångest och jag är för onyttig utan att ha tränat, nej jag är inte rädd för att jag är tjock eller nåt, men får ångest över min kondition :( men nu ska jag bättre på den igen :D har ju varit bättre.. även sämre tycker jag så är på rätt väg hihi, haha !
men nu sitter jag här och lyssnar på musik och lite sånt, klockan är ju inte så mycket än men hinner inte med någonting mer idag, orkar iaf inte. ska nog ner och ta nån god frukt eller något, vindruvor eller mango ? mums !
imon ska jag iaf klippa mig typ mitt på dan, får se vad som händer efter det, åh jag längtar iaf sönder till partille som börjar på onsdag !!
typ sommarens höjdpunkt inom handbollen, VARJE år ! ohja så bra, ni kommer bli uppdaterade här hur det går sen iaf, om ni inte spelar i mitt lag och redan vet iofs haha, ska ha två lag iaf och det är ju sååååå härligt att lagen inte kommit ut än, som vanligt .
aja nu blev det änna för långt !


just nu, osminkad och sånt, bjuder på det ;*

linnet jag köpte idag, även ett likadant i rosa.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0