måndag

är inte min favorit dag iaf !
men dagen idag har endå varit helt okej, förutom att jag var helt slut när jag kom hem ?
helt otroligt, de är typ något fel på mig som är trött hela tiden, men endå kan jag inte somna så tididgt på kvällen, eller igår somnade jag faktiskt tidigt, så förstår inte varför jag var så trött idag ?
annars är det ju ett litet mönster ... somnar sent, vaknar tididgt, sover nån timma på eftermiddagen, och svårt att somna sen på kvällen, men har hållt på såhär i många veckor nu så går ju inte att sluta, men det löser la sig !
annars idag har jag bara varit i skolan, ganska lugnt tempo nu eftersom betygen sätts på fredag är det inga prov och sådant kvar, bara tre till SO frågor jag ska svara klart på imorgon sen kan jag inte komma på att det är något mer, lucia övande bara, ska lära mig en vers också ... det fixar jag ! ;)
men det har blivit lite bloggande idag, KANSKE för att jag satte mig vid datan först vid 10 ikväll, men så blir det ibland :)
imorgon är det ingen träning så ska på ett MRL pass igen med Becca, trevlans.


snålt med bilder, får fixa det.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0