liite bilder


snööö, dock är de inte så mkt längre eftersom de konstigt nog regna i helgen ...

tina på snurr

paulinas mys kudde !

haha detta rummet asså !
först är dajana så smart och ber ida luta sig bakåt på hennes chokladtomte så den går sönder, då tar hon tag i idas tomte, klämer åt och sen kastar den i golvet så de är choklad över typ halv golvet, senare börjar dom kasta pasta o gurka på varandra och precis innan denna bilden har ida hällt julmust på dajana, eftersom någon hällt det i jennifers tomte så skulle ida slänga den, smart som hon är lutar hon på den så allt hamnar på dajana, haha så fräscht blev de ! haha men sjukt kul.

nu sitter jag och kollar på ung och bortskämd, powerstrip passet vi va på va as kul, typ dans, sexig dans eller ah. nä men de va kul ! :d
imorgon ska jag spela match ! i allingsås, lycka till dååå !

nu ska ja fortsätta med mitt tv tittande, hehe

puss

Kommentarer
Postat av: Caroline

jo det ska jag göra! :D

nej jag har nt heller fått något VMS sedan dess ;o konstigt..!



vilken mysig kudde ;)

2010-12-15 @ 19:40:37
URL: http://saadelovers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0