klätt granen

yes, har precis klätt granen ...
nnu gör jag det själv medans mamma o pappa sitter i soffan o kollar tv, bror är inte ens hemma, inte riktigt samma känsla som när man va liten, tyvärr :)
men julen är alltid mysig
ska inte säga för mycket men känns endå som att de blir en vit jul i år också ! :)
och bara för det börjar de regna snart o slutar inte förens all snö är borta , nejdå det blir nog bra !

spelade ju match förut, vann med 25 - 8 kanske inte så jätterolig match, hade vi spelat bra hade vi gjort minst 10 mål till, nu va det helt okej spelat !
men match är alltid roligt.

imorgon vid 2 ska vi hem till moster, är alltid där dan innan julafton, mycket mysigt !
nu funderar jag på om jag ska ta o kolla på Greveholm, tror faktiskt de, alltid gott att somna till, hehe.


söta ! haha, när jag va 2 eller 3 år, vet faktiskt inte men jag och bror för många årsen iaf :)

hörs imorgon

puss

Kommentarer
Postat av: Caroline

tack så mkt :D

åh :( har du ngn bild på granen man kan få se? ;)



så söt bild!

kram :)

2010-12-23 @ 13:04:00
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0