jul snart

ja, snart är de ju julafton och allt
har inte bloggat på ett tag, inte riktigt haft den orken, sån jag är antar jag haha !
så kan inte riktigt dra en jättelång rad med vad jag har gjort sen senast, men skola, fått lov, haft lite julmys och så.

idag gick jag upp halv ett eller något, fortfarande sjukt trött, och inte för att ja sov "för länge" utan jag sov jättedåligt inatt, har nog aldrig sovit dåligt i min egna säng i hela mitt liv ....
men somnade vid 2, sen vakna jag vid 6 av att alla i huset skulle till jobbet och sånt, sen hände det något som jag hörde precis när jag höll på att somna ända till halv 12 !
så kunde aldrig somna om, 4 h riktig sömn, jag behöver mer !

men om en timma ska jag samlas, behövdes folk eller något så ska spela match mot Ale !
hoppas det går bra trots min dåliga sömn hehe !

men har ny header ... vet inte om den blev bra ? men lite mer "jul" iaf !


igår när jag vänta på bussen !

hörs ikväll, då ska granen kläs ! ;* förhoppningsvis.

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0