2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? ja, flera saker tror jag allt ! :)
2. Höll du några av dina nyårslöften? Kan inte minnas att jag hade några, eller jo ett "hemligt" haha, blev dock inte gjort :)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
4. Dog någon som stod dig nära? Nej!
5. Vilka länder besökte du? Danmark och skåne :) fast de e ju samma sak ? haha skoja !
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? egentligen inte ! bara små saker :)
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 29 Juni & 1 Juli
8. Vad var din största framgång 2010? Har blivit den jag är & gör det jag vill göra ist för att ibland följa andra!
9. Största misstaget? Jag och en vän ringde en viss person.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? förkyld, halsont, blåmärken och brännsår, inget farligt.
11. Bästa köpet? en Eric Saade affish till Karolina !
12. Vad spenderade du mest pengar på? mat, och inträdes biljetter .
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? min och Beccas mini turne!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Hey soul sister, bumby ride, break of dawn och Manboy, ofc!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? jämfört med 2009 .. gladare !! :)
16. Vad önskar du att du gjort mer? solat ! var mkt brunare 2009, besvikelse haha !
17. Vad önskar du att du gjort mindre? ingenting !
18. Hur tillbringar du julen? hemma, med familj och mormor :)
19. Blev du kär i år? nja .. ja.
20. Favoritprogram på TV? kungarna av tylösand !
21. Bästa boken du läste i år? läste bara en i skolan, Stenhjärta.
22. Största musikaliska upptäckten? Eric Saade
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? en tv
25. Något du önskade dig men inte fick? inte vad jag minns. men över hela året, ja ! :)
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? hade tjejmiddag med mycket skönsång !
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? ja, männsikor man kan lite på till 110 %
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? vet inte, mig själv, en vanligt sommar "outfit": mina låga converse, shorts och mitt vita linne utan "armar" från H&M, bekväm stil I guess.
29. Vad fick dig att må bra? handbollen, de långa dagarna med Rebecca och Eric !
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Eric och Weise, lätt ! haha
31. Vem saknade du? EMMA INDAHL!
32. De bästa nya människorna du träffade? Eric&Erik, kände Becca innan men inte såhär bra! C.

ja där har ni ifall ni orkar läsa ;)
lite senare kommer en stoor bildbomb med bilder från året också :)
hoppas att ni också har haft ett bra år ! <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0