2 advent..

.. är det ju idag också !
lite små mysigt och snön bara blir mer och mer, det är inte lite snö nu och såg en bil imorse som låg i diket, rätt glad att man inte sitter där själv !
men jag gillar snön, när man är inne eller i en bil så gillar jag när träden och allting är fulla med snö, det är mysigt med julkänsla, men gillar inte när man blir blöt och det är alldeles för kallt ute.
men jag har haft en bra dag, trött som vanligt.
och imorgon är det tillbaka till skolan också, inte så taggad men bara två veckor kvar till lov nu iaf
känns skönt
nästa helg åker jag till västerås med tjejerna och spelar USM, det ska bli skoj !
sen har jag och rebecca bestämt en sjukt rolig grej idag också ...
kommer ett kort inlägg om det precis efter, blir ju över , detta sen :D ska bli as najs !



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0