stenmarck ;p

kolla runt lite på youtube och hitta detta gamla klippet från 2005(?), kom ihåg när jag kollade på detta och det var första gången jag såg Martin Stenmarck, höll först inte med mamma när hon sa att han va snygg, men för alla ni som känner mig vet att jag blev fast ;) haha, visste att han skulle vara med i melodif. samma år och väntade vecka efter vecka för att han skulle vara med.
blev såklart överlycklig när han vann, och redan innan han var med första gången i melodif. började jag sätta upp bilder på honom på min vägg och det slutade la i minst 70 bilder uppe på väggen , sen gjorde vi om mitt rum så fick inte sätta upp dom igen, satte då in dom i en pärm, där dom fortfarande sitter ;) och nu var det la 2,5 årsen jag träffa honom senast, men snygg, det är han ;)



pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0