skola imon ..

asså ja vill inte ! haha, okej kanske lite skönt att komma tillbaka, har inte sett vissa på jättelänge och lite sånt, men alla tråkiga lektioner vi har och sånt .. nej tack. men vad ska man göra, 6 veckor till sen slipper man skiten i typ 3 månader ;) elr hur långt sommarlovet nu är :p . ska även ha friidrottsdag på torsdag och glöstorpsloppet som det så fint heter på fredag, lite kul, friidrottsdagen var iaf helt okej kul förra året, hela skolan äter ju iaf på donken haha, eftersom det typ är det enda bra som ligger nära rambergsvallen ;* blåvitt match på torsdag också, jag tränar typ varenda träning annars och ifk matcherna börjar bli viktiga nu, och det är inget spc handbolls mässigt på länge nu så jag klarar mig ;)
men skriver kanske imorgon på morgonen, annars efter skolan, om jag överlever ;*


typ gammal bild men ;*

pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0