natti

har precis tatt mig en snabb dusch, skönt !
känns segt att lovet redan är slut, men en del dagar av lovet har mer känts som sommarlov än påsklov pga av vädret. det är riktigt härligt, hoppas bara att det håller i sig.
imon börjar som sagt praon, ska vara på ett dagis så kommer nog vara rätt så soft, och håller vädret i sig är vi antagligen ute det mesta, hoppas barnen tycker om mig annars kommer det nog bli 2 jobbiga veckor , haha ;) men jag brukar bli omtyckt av barn i den åldern så det ska nog inte vara några problem, men kommer dock inte kunna blogga mellan 9 och halv 3, kanske någon dag men det löser sig ! :)
nu ska ja gosa ner mig i sängen och kolla tv, elr iaf vänta på att scrubs börjar 5 över 12, haha dålig humor.
slänger med en bild ba för att vara lite snäll, elr för att jag känner för det !



pussar


Kommentarer
Postat av: Ellinor Sjöberg' [fotoblogg / mitt liv]

söt tjej :)

2010-04-14 @ 14:05:21
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0