match och sånt

nu sitter jag här i min säng som varje kväll, tv är på, datan och musik. liksom varför inte allt på samma gång ? :)
var som sagt väldigt trött förut, låg i min säng och kollade på tv och så somnade jag typ en timma innan jag skulle gå till hallen, så vaknade jag efter ungefär en halvtimma men var för trött för att bli stressad, eftersom jag skulle byta lite kläder och packa ner match kläder och lite sånt, men jag hann, fast åt en smootie på vägen, hehe. eftersom det är så fint väder till typ 7 på kvällarna nu så gick vi :) matchen, ja om jag ser från min egen del är jag nöjd, 100 procentig och allt, haha. ah men var typ en sån match där alla blev lite irriterade på både domaren och andra i andra laget, och så förlora vi med en boll, sjukt surt, men vad ska man göra. imorgon ska vi kolla på hisingen - backa A-flickor, tror jag, dom sa det igår iaf men ingenting idag ? jaja, får se vad som händer, till helgen är det en elr två matcher, beror på vad jag blir uttagen till och blåvitt match, fan vinst elr !? är match imon också med borta, och jag har hört att Robin Söder är med i truppen igen och det är ju förj*vla gött , han som behövs så det blir lite mer mål !
nej nu blev det långt.


har typ inga bilder, haha, jag och becca påväg till danmark.

pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0