handske

ja som jag skrev förut så skulle ja dammsuga, och ja det gjorde jag, sen har jag ätit och lite sånt ska snart hoppa in i duschen, imorgon fortsätter praon ju, andra och sista veckan ^^ men det blir la kul, ser dock inte fram mot att gå till skolan igen nästa vecka .. men men snart är det ju typ sommarlov ;) hääärligt, och ja går fortfarande på adrenalinet ifrån vinsten förut, ohhhh ja känner att blåvitt är på gång asså, mkt om blåvitt idag men det är ju DAGEN då det vände, dagen ..


och här har vi vänster handsken som räddade ifk från ett 2 - 2 mål som kunde förhindrat vinsten ! <3

den luktar faktist gott men är fortfarande alldeles blöt av svett haha !
även min bror trodde att han kunde få den av mig, men så dum är jag inte :p haha ;*

pussar


Kommentarer
Postat av: mykrutrök

härligt med en ny bloggläsare som gillar bloggen ! :)



Okej, grymt med handboll. Själv spelar jag för BBK ett lag i Boden (norrbotten)

2010-04-18 @ 20:25:25
URL: http://mykrutrok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0