fredag !

ja, har inte skivit något idag heller, dåligt av mig, men det blir bättre, idag var ju sista dagen på praon, både skönt och tråkigt, kommer sakna dom små ^^ men annars har det varit bra, igår var träningen bra också tycker jag, lik den i tisdags förutom att den kanske var lite jobbigare, men fortfarande känns alltidng väldigt bra träningsmässigt just nu, härligt ! :)
ja som sagt ska ja med Becca till stenungsund, har varit väldigt fram och tillbaka med det :/.. trodde ett tag inte det skulle bli av, jag som lovat en tjej på dagiset att jag ska göra en sak åt henne där, men det blev till slut jag och becca som åker :) kul.
kollade handboll förut, på tv, lugi - sävehof, får väll hålla på sävehof eftersom dom typ är från gbg, men idag håller jag på lugi så sävehof får kämpa lite för finalplatsen ;)
IFK match imon också, dock borta men mot åtvidaberg elr va dom heter som ligger sist, alltså dom enda som ligger under AIK !? hahah, elr gjorde iaf ? aja, hoppas därför på vinst !?
men kollar talang nu :) åh nu kom en reklam med EMD i ;) hahaha , kul sommarminnen som innehåller dom :') kommer fler i sommar, roliga upplevelser man kan vara med om som innehåller "kändisar" även om man gillar dom eller inte ;)
men nu ska jag inte skriva mer.

pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0