dålig uppdatering

har vart dåligt med uppdatering, men igår var jag bara trött och orkade inte riktigt, men dan överlag va la bra och sen sov jag väldigt mkt ! haha, typ det enda jag gör nu för tiden ? ah men dan har vart bra idag med, ska äta typ n och kanske vila lite, såklart, sen är det träning, göööött typ, och det är grymt skönt att vi inte tränar på fredagar längre, underbart, och på lördag åker jag med rebecca honnér till stenungsund, va ska vi gö där !? ;o okej, en del vet nog av olika anledningar, annars får ni se, vet bara att det kommer ta en timma med buss och vi ska vara där på förmiddagen så koommer åka rätt tidigt :p, sen när jag kommer hem ska jag antagligen till morfar för han fyllde år igår :)

pussar


Kommentarer
Postat av: Sandra T

fin blogg (:

2010-04-22 @ 21:54:57
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0